E-Commerce 2011
Business. Technology, Society
(Sprache: Englisch)
For the undergraduate and graduate e-commerce course in any business discipline. The market-leading text for E-commerce. This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind E-commerce--technology change, business...
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Produktinformationen zu „E-Commerce 2011 “
For the undergraduate and graduate e-commerce course in any business discipline. The market-leading text for E-commerce. This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind E-commerce--technology change, business development, and social issues--to provide a coherent conceptual framework for understanding the field.
The seventh edition - including all of the data, figures, and tables in the book--has been updated with the latest marketing and business intelligence available from eMarketer, Pew Internet & American Life Project, Forrester Research, Jupiter Research, Gartner, and other industry sources.
The seventh edition - including all of the data, figures, and tables in the book--has been updated with the latest marketing and business intelligence available from eMarketer, Pew Internet & American Life Project, Forrester Research, Jupiter Research, Gartner, and other industry sources.
Inhaltsverzeichnis zu „E-Commerce 2011 “
Chapter 1 Introduction to E-commerce Chapter 2 E-commerce Infrastructure: The Internet and the Web (formerly Chapter 3) Chapter 3 Building E-commerce Web Sites (formerly Chapter 4) Chapter 4 E-commerce Security and Payment (formerly Chapter 5) Chapter 5 Business Models for E-commerce (formerly Chapter 2) Chapter 6 E-commerce Marketing Chapter 7 E-commerce Advertising Chapter 8 Ethics, Law, and E-commerce Chapter 9 Online Media (formerly Chapter 10 Chapter 10 Social Networks and Communities (formerly Chapter 11) Chapter 11 E-commerce Retailing and Services (formerly Chapter 9) Chapter 12 B2B E-commerce
Autoren-Porträt von Kenneth C. Laudon, Carol G. Traver
Kenneth C. Laudon ist Professor für Information Systems an der Stern School of Business der New York University. In Stanford erwarb er seinen B.A. in Wirtschaftswissenschaften und promovierte an der Columbia University. Prof. Laudon beschäftigt sich mit IT-induzierten organisatorischen und berufsbezogenen Veränderungen in Unternehmen und im öffentlichen Sektor. Darüber hinaus untersucht er die Veränderungen der Produktivität im Wissenssektor.Kenneth C. Laudon hat als Sachverständiger für den United States Congress fungiert. Er war als Wissenschaftler und Berater für das Office of Technology Assessment des amerikanischen Kongresses tätig, ebenso für das Oval Office, für verschiedene Einrichtungen der Exekutive sowie für Kongresskomitees.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Kenneth C. Laudon , Carol G. Traver
- 2011, 7th revised edition, 897 Seiten, mit Schwarz-Weiß-Abbildungen, Maße: 20,5 x 25,6 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Prentice Hall International
- ISBN-10: 0273750844
- ISBN-13: 9780273750840
Sprache:
Englisch
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