Zook, Z: Marketing Communications
(Sprache: Englisch)
6th edition.
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Klappentext zu „Zook, Z: Marketing Communications “
6th edition.
Inhaltsverzeichnis zu „Zook, Z: Marketing Communications “
Section - ONE: COMMUNICATIONS BACKGROUND AND THEORIES; Chapter - 01: New marketing communications; Chapter - 02: Branding; Chapter - 03: Customer relationship management; Chapter - 04: Buyer behaviour; Chapter - 05: Communications theory; Chapter - 06: Marketing communications research; Chapter - 07: Media buying and planning; Chapter - 08: Marketing communications agencies; Chapter - 09: International marketing communications; Chapter - 10: The marketing communications plan; Chapter - 11: The changing communications environment; Section - TWO: COMMUNICATIONS TOOLS; Chapter - 12: Selling, social selling, sales management and key account management; Chapter - 13: Advertising; Chapter - 14: Publicity and public relations; Chapter - 15: Sponsorship; Chapter - 16: Sales promotions, gaming and content marketing; Chapter - 17: Direct mail (including e-mail); Chapter - 18: Exhibitions, conferences and events; Chapter - 19: Merchandising and point of sale; Chapter - 20: Packaging; Chapter - 21: Owned media - websites and social media
Autoren-Porträt von Ze Zook, P. R. Smith
PR Smith, Ze Zook
Bibliographische Angaben
- Autoren: Ze Zook , P. R. Smith
- 6. Auflage, XXII, 578 Seiten, mit Abbildungen, Maße: 18,7 x 24,6 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Kogan Page
- ISBN-10: 0749473401
- ISBN-13: 9780749473402
- Erscheinungsdatum: 03.02.2016
Sprache:
Englisch
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