Ethics in Marketing (ePub)
39 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Understanding and appreciating the ethical dilemmas associated with business is growing ever more important, as matters of corporate social responsibility are becoming increasingly part of marketing's domain. This new edition of Ethics in Marketing has been thoroughly updated and includes new international cases from glob
Gene R. Laczniak is the Sanders Professor of Business Emeritus at Marquette University, USA. His research and commentary on marketing and society issues has been published in Journal of Public Policy & Marketing, Journal of Business Ethics, Business Ethics Quarterly and the Journal of Macromarketing.
Fiona Harris is a Senior Lecturer in Management in the Department for Strategy and Marketing and Deputy Director of ISM-Open at the Open University, UK.
- Autoren: Patrick E. Murphy , Gene R. Laczniak , Fiona Harris
- 2016, 2. Auflage, 212 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317235649
- ISBN-13: 9781317235644
- Erscheinungsdatum: 13.12.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.58 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Ethics in Marketing".
Kommentar verfassen