Marketing Management and Strategy (ePub)
33 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book gives readers an understanding of the factors that shape the marketing decisions of managers who operate in African economies. It brings together fifteen African cases written by scholars and executives with rich knowledge of business practices in Africa and is essential reading for both undergraduate and graduate students in marketing, international strategy and international business.
George Tesar is Emeritus Professor at Umeå University, Sweden
John Kuada is Professor of International Business at Aalborg University, Denmark
- Autor: George Tesar
- 2013, 280 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135096198
- ISBN-13: 9781135096199
- Erscheinungsdatum: 11.02.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 12 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Marketing Management and Strategy".
Kommentar verfassen