Questioning the Language of Improvement and Reform in Education (PDF)
Reclaiming Meaning
(Sprache: Englisch)
Questioning the Language of Improvement and Reform in Education challenges the language used in education.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
53.49 €
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Questioning the Language of Improvement and Reform in Education (PDF)“
Questioning the Language of Improvement and Reform in Education challenges the language used in education.
Autoren-Porträt von Nicole Mockler, Susan Groundwater-Smith
Nicole Mockler is Associate Professor in the Sydney School of Education and Social Work at the University of Sydney, Australia, and a University of Sydney SOAR Fellow 2018-2019. Susan Groundwater-Smith is Honorary Professor of Education at the University of Sydney, Australia, and Chair of the Teacher Education Advisory Board.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Nicole Mockler , Susan Groundwater-Smith
- 2018, 166 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1315519569
- ISBN-13: 9781315519562
- Erscheinungsdatum: 11.05.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.70 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Questioning the Language of Improvement and Reform in Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Questioning the Language of Improvement and Reform in Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Questioning the Language of Improvement and Reform in Education".
Kommentar verfassen