Acquisition of be by Cantonese ESL Learners in Hong Kong. and its Pedagogical Implications

(Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
The present study examines grammaticality judgment data, production data and acceptability judgment data from 243 Cantonese second language learners and a control group of 12 native English speakers. Research areas concern (a) the role of the first language...
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 74019527

Buch97.95
In den Warenkorb
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • In Ihre Filiale lieferbar
  • Ratenzahlung möglich
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 74019527

Buch97.95
In den Warenkorb
The present study examines grammaticality judgment data, production data and acceptability judgment data from 243 Cantonese second language learners and a control group of 12 native English speakers. Research areas concern (a) the role of the first language...

Kommentar zu "Acquisition of be by Cantonese ESL Learners in Hong Kong. and its Pedagogical Implications"

Andere Kunden kauften auch

Weitere Empfehlungen zu „Acquisition of be by Cantonese ESL Learners in Hong Kong. and its Pedagogical Implications “

0 Gebrauchte Artikel zu „Acquisition of be by Cantonese ESL Learners in Hong Kong. and its Pedagogical Implications“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • In Ihre Filiale lieferbar
  • Ratenzahlung möglich