Best-Practices von Kommunikations- und Servicedienstleistungen: Customer Retention Programs
Studienarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,3, Universität Witten/Herdecke, Veranstaltung: Best Practices Dienstleistungen, Sprache: Deutsch, Abstract: Both the theory as well as the management...
Leider schon ausverkauft
Buch
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenlose Rücksendung
Produktdetails
Produktinformationen zu „Best-Practices von Kommunikations- und Servicedienstleistungen: Customer Retention Programs “
Klappentext zu „Best-Practices von Kommunikations- und Servicedienstleistungen: Customer Retention Programs “
Studienarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,3, Universität Witten/Herdecke, Veranstaltung: Best Practices Dienstleistungen, Sprache: Deutsch, Abstract: Both the theory as well as the management practice have changed their perspectives of marketing. Saturated and transparent markets lead to inefficiencies of classical mass-marketing, which targets on every possible customer in order to increase market share and realize economies of scale: information overload makes customers immune against ads. To worsen it, a lot these targeted customers are just interested in the best bargain - while only few companies are in the position to serve its products or services for these low prices. This situation makes clear: what really counts, is each customers contribution of value. As this contribution increases with every year, making long-term relationships more valuable than short ones, customer retention was able to reach its current popularity.
Bibliographische Angaben
- Autor: Florian Jansen
- 2008, 4. Auflage, 24 Seiten, Maße: 14,8 x 21 cm, Kartoniert (TB), Deutsch
- Verlag: GRIN Verlag
- ISBN-10: 3638724948
- ISBN-13: 9783638724944
- Erscheinungsdatum: 24.04.2008
Kommentar zu "Best-Practices von Kommunikations- und Servicedienstleistungen: Customer Retention Programs"
0 Gebrauchte Artikel zu „Best-Practices von Kommunikations- und Servicedienstleistungen: Customer Retention Programs“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Best-Practices von Kommunikations- und Servicedienstleistungen: Customer Retention Programs".
Kommentar verfassen