Brand Management and Marketing of Luxury Goods

(Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
The marketing of luxury brands is a highly complex and difficult task and differs strongly from the management of ordinary brands. At the heart of the difficulty lies a paradox: To increase sales and at the same time to preserve exclusivity. A luxury brand...
lieferbar

Bestellnummer: 83563192

Buch54.99
In den Warenkorb
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • In Ihre Filiale lieferbar
  • Ratenzahlung möglich
lieferbar

Bestellnummer: 83563192

Buch54.99
In den Warenkorb
The marketing of luxury brands is a highly complex and difficult task and differs strongly from the management of ordinary brands. At the heart of the difficulty lies a paradox: To increase sales and at the same time to preserve exclusivity. A luxury brand...

Kommentar zu "Brand Management and Marketing of Luxury Goods"

Andere Kunden kauften auch

Mehr Bücher von Lucie Scholz

Weitere Empfehlungen zu „Brand Management and Marketing of Luxury Goods “

Weitere Artikel zum Thema

0 Gebrauchte Artikel zu „Brand Management and Marketing of Luxury Goods“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • In Ihre Filiale lieferbar
  • Ratenzahlung möglich