Design and Brand
The Influence of Product Form on the Formation of Brands. Diss.
(Sprache: Englisch)
On the basis of sign- and cognitive-scientific theories, Robert Kreuzbauer develops an approach to explain the strategic importance of design in branding and brand management.
Leider schon ausverkauft
Buch
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenlose Rücksendung
Produktdetails
Produktinformationen zu „Design and Brand “
Klappentext zu „Design and Brand “
On the basis of sign- and cognitive-scientific theories, Robert Kreuzbauer develops an approach to explain the strategic importance of design in branding and brand management.
Inhaltsverzeichnis zu „Design and Brand “
Brand strength through design - Design as a part of brand knowledge - Theoretic framework of brand- and design perception - Model for storing product forms - Combination of sign-theoretic and cognitive theories - Methods for measuring and determining salient brand design attributes
Autoren-Porträt von Robert Kreuzbauer
Dr. Robert Kreuzbauer promovierte bei Prof. Dr. Hans Mühlbacher am Institut für Wertprozessmanagement, Abteilung Marketing der Universität Innsbruck. Heute ist Berater bei der Kiska GmbH, einem führenden europäischen Design-Unternehmen.
Bibliographische Angaben
- Autor: Robert Kreuzbauer
- 2002, 228 Seiten, 64 Abbildungen, Maße: 21 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Deutscher Universitätsverlag
- ISBN-10: 3824475944
- ISBN-13: 9783824475940
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Design and Brand"
0 Gebrauchte Artikel zu „Design and Brand“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Design and Brand".
Kommentar verfassen