Engaging Omni-channel Consumers During Purchase Decisions

(Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
Previously, bricks and mortar stores enabled consumer to touch and feel the products. Today, Internet e-commerce retailers attract consumers with more product choices, lower prices, and more detailed product information. Increasing numbers of consumers...
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 90668434

Buch64.90
In den Warenkorb
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 90668434

Buch64.90
In den Warenkorb
Previously, bricks and mortar stores enabled consumer to touch and feel the products. Today, Internet e-commerce retailers attract consumers with more product choices, lower prices, and more detailed product information. Increasing numbers of consumers...

Kommentar zu "Engaging Omni-channel Consumers During Purchase Decisions"

Andere Kunden kauften auch

Weitere Empfehlungen zu „Engaging Omni-channel Consumers During Purchase Decisions “

0 Gebrauchte Artikel zu „Engaging Omni-channel Consumers During Purchase Decisions“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich