Ethics in Marketing and Communications

Towards a Global Perspective (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
This book takes an international perspective on the topical issues of marketing ethics and ethical communications. The contributors are professors of business in various European institutions who bring their international background and experience to this body of work.
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 129717446

Buch74.89
In den Warenkorb
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • In Ihre Filiale lieferbar
  • Ratenzahlung möglich
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 129717446

Buch74.89
In den Warenkorb
This book takes an international perspective on the topical issues of marketing ethics and ethical communications. The contributors are professors of business in various European institutions who bring their international background and experience to this body of work.

Kommentar zu "Ethics in Marketing and Communications"

Andere Kunden kauften auch

0 Gebrauchte Artikel zu „Ethics in Marketing and Communications“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • In Ihre Filiale lieferbar
  • Ratenzahlung möglich