Learner Attitude Effects on Advisement and Achievement in Multimedia Learning

The Effects of Advisor Persona, Motivational Orientation, and Help-Seeking on Solicited Advisement and Achievement in Multimedia-Based Learning (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
The purpose of this study was to investigate the effects of perceived self-efficacy, achievement goals, instructor effectiveness, metacognitive help-seeking strategy, and advisor familiarity upon frequency of advisement selection and learning achievement in...
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15302425

Buch49.00
Jetzt vorbestellen
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15302425

Buch49.00
Jetzt vorbestellen
The purpose of this study was to investigate the effects of perceived self-efficacy, achievement goals, instructor effectiveness, metacognitive help-seeking strategy, and advisor familiarity upon frequency of advisement selection and learning achievement in...

Kommentar zu "Learner Attitude Effects on Advisement and Achievement in Multimedia Learning"

Andere Kunden kauften auch

Weitere Empfehlungen zu „Learner Attitude Effects on Advisement and Achievement in Multimedia Learning “

Weitere Artikel zum Thema
Dieser Artikel in unseren Themenspecials

0 Gebrauchte Artikel zu „Learner Attitude Effects on Advisement and Achievement in Multimedia Learning“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung