Over the Horizon
Planning Products Today for Success Tomorrow
(Sprache: Englisch)
Much strategic guidance that is currently available on product and service development is still focused in the relatively short term. Companies must plan and be flexible if they are to survive and flourish in the future, but too many surrender to the...
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Over the Horizon “
Much strategic guidance that is currently available on product and service development is still focused in the relatively short term. Companies must plan and be flexible if they are to survive and flourish in the future, but too many surrender to the necessity for a short-term healthy bottom-line in order to satisfy their shareholders.
Klappentext zu „Over the Horizon “
Auch wenn es eine erwiesene Tatsache ist, daß Unternehmen planen und flexibel sein müssen, um zu überleben und erfolgreich zu sein, so sind die meisten der strategischen Pläne doch noch immer relativ kurzfristig ausgelegt. Wollen Unternehmen ihren Kundenbestand zufriedenstellen und aufrechterhalten, so müssen sie sicherstellen daß ihre Produkte und Dienstleistungen nicht nur heute die besten auf dem Markt sind, sondern auch morgen. Das ist besonders von Bedeutung, weil Produktlebenszyklen zusammenbrechen und Unternehmen permanent gezwungen sind, immer wieder neue Ersatzprodukte und -dienstleistungen einzuführen. 'Over the Horizon' ist das erste Buch, das echte und fundierte strategische Ratschläge gibt, um im Unternehmensumfeld der Zukunft wettbewerbsfähig zu bleiben. Es zeigt Wege für Unternehmen aller Branchen, Mißerfolge auszumerzen und dauerhaften Erfolg, Sicherheit und Stabilität zu erzielen. (06/99)
Inhaltsverzeichnis zu „Over the Horizon “
Time Frame One - Survival in The PresentThe Organisation
Tools and Techniques in this Time Frame
Time Frame Two - New Products and Services
Organisational Issues
Tools and Techniques in this Time Frame
New Product Failure and How to Avoid Them in Your Organisation
The Start
Specifications and Subspecifications - The Control for New Products and Services
How Do You Justify the Project to the Accountant?
Time Frame Three - New Products and Services and Innovations
Innovation
Innovation - Tools and Techniques
Time Frame Four - Part I New Products and Services over the Horizon
A System Rather Than a Process
The Effect of New Technology
Idea Generation for the Future
Time Frame Four - Part II The Process
How to Find the Future
Autoren-Porträt von Bill Hollins, Gillian Hollins
BILL HOLLINS undertakes consultancy in the area of new product development, where he is acknowledged as one of the world's leading authorities. He has worked extensively in industry and has a doctorate in Design Management from Strathclyde University. He also teaches at the Westminster Business School and Brunel University. He is widely published with several books and over ninety other publications to his credit.After several years working in industry, GILLIAN HOLLINS spent time undertaking research at Henley Management College. She is now Principal of Direction Consultants with Bill Hollins. Her primary area of interest is in the people side of the design process. She is a member of the Institute of Personnel and Development, and a member of the Institute of Employment Consultants.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Bill Hollins , Gillian Hollins
- 1999, 1. Auflage, XXIV, 244 Seiten, mit Abbildungen, Maße: 15,2 x 22,9 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Wiley & Sons
- ISBN-10: 0471987174
- ISBN-13: 9780471987178
- Erscheinungsdatum: 27.07.1999
Sprache:
Englisch
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