Parental Decisions on Processed Snack Choices

A Study of Thai Parents in Bangkok, Thailand (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
Marketing of snacks is a very complex mechanism which is specifically constructed to influence children's consumer choice and behavior. The effects of advertising can be seen on multiple levels affecting children's knowledge of brands, consumer attitudes,...
lieferbar

Bestellnummer: 19044668

Buch58.00
In den Warenkorb
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • In Ihre Filiale lieferbar
  • Ratenzahlung möglich
lieferbar

Bestellnummer: 19044668

Buch58.00
In den Warenkorb
Marketing of snacks is a very complex mechanism which is specifically constructed to influence children's consumer choice and behavior. The effects of advertising can be seen on multiple levels affecting children's knowledge of brands, consumer attitudes,...

Andere Kunden kauften auch

Kommentar zu "Parental Decisions on Processed Snack Choices"

Mehr Bücher von Andreas Senkbeil

Weitere Empfehlungen zu „Parental Decisions on Processed Snack Choices “

0 Gebrauchte Artikel zu „Parental Decisions on Processed Snack Choices“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • In Ihre Filiale lieferbar
  • Ratenzahlung möglich