Programmatic Advertising
Thisfundamental guide on programmatic advertising explains in detail how automated, data-driven advertisingreally works in practice and how the right adoption leads to a competitive advantage foradvertisers, agencies and media. The new way of planning,...
Bestellnummer: 69385581
- Kauf auf Rechnung
- Kostenlose Rücksendung
- Ratenzahlung möglich
Bestellnummer: 69385581
Thisfundamental guide on programmatic advertising explains in detail how automated, data-driven advertisingreally works in practice and how the right adoption leads to a competitive advantage foradvertisers, agencies and media. The new way of planning,...
Statt 80.24 € 19
53.49 €
106.99 €
85.59 €
109.99 €
176.54 €
181.89 €
37.99 €
34.99 €
58.84 €
53.49 €
109.99 €
69.54 €
59.99 €
53.49 €
49.99 €
62.05 €
85.59 €
Thisfundamental guide on programmatic advertising explains in detail how automated, data-driven advertisingreally works in practice and how the right adoption leads to a competitive advantage foradvertisers, agencies and media. The new way of planning, steering and measuring marketing maystill appear complex and threatening but promising at once to most decision makers. Thiscollaborative compendium combines proven experience and best practice in 22 articleswritten by 45 renowned experts from all around the globe. Among them Dr. Florian Heinemann/Project-A,Peter Würtenberger/Axel-Springer, Deirdre McGlashan/MediaCom, Dr. MarcGrether/Xaxis, Michael Lamb/MediaMath, Carolin Owen/IPG, Stefan Bardega/Zenith,Arun Kumar/Cadreon, Dr. Ralf Strauss/Marketingverband,Jonathan Becher/SAP and many more great minds.
- 2016, 1st ed., 279 Seiten, mit farbigen Abbildungen, Maße: 16 x 24,1 cm, Gebunden, Englisch
- Herausgegeben:Busch, Oliver
- Verlag: Springer
- ISBN-10: 3319250213
- ISBN-13: 9783319250212
- Erscheinungsdatum: 27.12.2015
Schreiben Sie den ersten Kommentar zu "Programmatic Advertising".
Kommentar verfassen
106.99 €
85.59 €
109.99 €
176.54 €
181.89 €
37.99 €
34.99 €
58.84 €
53.49 €
109.99 €
69.54 €
59.99 €
53.49 €
49.99 €
62.05 €
85.59 €
- Marketing
- Data Mining (EDV)
- Absatz
- Vermarktung
- Medienmanagement
- Wirtschaftsinformatik
- Medientheorie
- Medienwissenschaft
- E-Business
- Electronic Commerce - E-Commerce
- E-Venture
- Internet
- Net Economy
- Wirtschaftsmathematik
- Wirtschaftsrechnen
- Betriebswirtschaft - Betriebswirtschaftslehre
- Telekommunikation
- Kommunikation (Technik)
- Medienwirtschaft
- Datenverarbeitung
- Anwendungen
- Verwaltung
- Expertensystem
- Knowledge Management
- Marktforschung
- Wissensmanagement
- Wissensbasiertes System
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
- Kauf auf Rechnung
- Kostenlose Rücksendung
- Ratenzahlung möglich
Schreiben Sie den ersten Kommentar zu "Programmatic Advertising".
Kommentar verfassen