Preis-Knüller der Woche – solange der Aktions-Vorrat reicht!

Prospective Mathematics Teachers' Knowledge of Algebra

A Comparative Study in China and the United States of America (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Merken
 
 
Rongjin Huang examines teachers' knowledge of algebra for teaching, with a particular focus on teaching the concept of function and quadratic relations in China and the United States. 376 Chinese and 115 U.S.A. prospective middle and high school mathematics...
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 57109352

Buch (Kartoniert) 53.49
Jetzt vorbestellen

DeutschlandCard 26 DeutschlandCard Punkte sammeln

  • Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich
 
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
 
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
Kommentar zu "Prospective Mathematics Teachers' Knowledge of Algebra"
 
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
 
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
  •  
     
     
     
     
0 Gebrauchte Artikel zu „Prospective Mathematics Teachers' Knowledge of Algebra“
Zustand Preis Porto Zahlung Verkäufer Rating