(Re)Imagining A World In Which No Child Is Left Behind

The Relationships and Experiences of a Looped Classroom (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
This study on the practice of looping in one middle school in a high-needs setting in the Bronx from 1995 to 1999 investigates the implications that one innovative educational practice had on a particular group of students both during its initial...
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15793193

Buch68.00
Jetzt vorbestellen
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15793193

Buch68.00
Jetzt vorbestellen
This study on the practice of looping in one middle school in a high-needs setting in the Bronx from 1995 to 1999 investigates the implications that one innovative educational practice had on a particular group of students both during its initial...

Kommentar zu "(Re)Imagining A World In Which No Child Is Left Behind"

Andere Kunden kauften auch

Weitere Empfehlungen zu „(Re)Imagining A World In Which No Child Is Left Behind “

Dieser Artikel in unseren Themenspecials

0 Gebrauchte Artikel zu „(Re)Imagining A World In Which No Child Is Left Behind“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich