Successes and Setbacks in Collaboration for Science Instruction

Connecting Teacher Practices to Contextual Pressures and Student Learning Outcomes (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
Efforts to promote conceptual, student-centered instruction rely on teachers\' capacity and readiness to adopt reformed teaching practices. Yet it is not clear how teachers understand and implement such practices. This book describes my collaboration with...
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15834435

Buch59.00
Jetzt vorbestellen
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15834435

Buch59.00
Jetzt vorbestellen
Efforts to promote conceptual, student-centered instruction rely on teachers\' capacity and readiness to adopt reformed teaching practices. Yet it is not clear how teachers understand and implement such practices. This book describes my collaboration with...

Kommentar zu "Successes and Setbacks in Collaboration for Science Instruction"

Andere Kunden kauften auch

Weitere Empfehlungen zu „Successes and Setbacks in Collaboration for Science Instruction “

Weitere Artikel zum Thema
Dieser Artikel in unseren Themenspecials

0 Gebrauchte Artikel zu „Successes and Setbacks in Collaboration for Science Instruction“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich