Teaching Multicultural Young Adult Stories
Gary Soto's "Broken Chain" in the Foreign Language Classroom
(Sprache: Englisch)
Seminar paper from the year 2012 in the subject Didactics for the subject English - Pedagogy, Literature Studies, grade: 13 Punkte (1-), Justus-Liebig-University Giessen (Institut für Anglistik), course: Multicultural Literature in the English Foreign...
Leider schon ausverkauft
Buch (Kartoniert)
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenlose Rücksendung
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teaching Multicultural Young Adult Stories “
Klappentext zu „Teaching Multicultural Young Adult Stories “
Seminar paper from the year 2012 in the subject Didactics for the subject English - Pedagogy, Literature Studies, grade: 13 Punkte (1-), Justus-Liebig-University Giessen (Institut für Anglistik), course: Multicultural Literature in the English Foreign Language Classroom, language: English, abstract: Contents1. Introduction 12. Teaching stories to young adults in the FL classroom 23. Gary Soto's "Broken Chain"3.1. Summary 43.2. Main Characters 53.3. Narrative Situation 63.4. Stylistic Devices 64. Gary Soto's "Broken Chain" in the EFL classroom4.1. Presumptions 74.2. Pre-Reading Task 84.3. Detailed Description of one Lesson 94.4. While-Reading Task 104.5. Post-Reading Task 115. Conclusion 126. Works Cited 147. Appendix
Bibliographische Angaben
- Autor: Anne Volkmer
- 2012, 2. Aufl., 32 Seiten, Maße: 14,8 x 0,4 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: GRIN Verlag
- ISBN-10: 3656320454
- ISBN-13: 9783656320456
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Teaching Multicultural Young Adult Stories"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teaching Multicultural Young Adult Stories“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching Multicultural Young Adult Stories".
Kommentar verfassen