The allocation of digital content in publishing companies

Empirical evidence from a multi-theoretical research study. Diss. (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
Because of the increasing digitization and modularity of content media companies are challenged to exploit the gained degrees of freedom in the management of their most valuable asset. Opportunities abound - reutilizing, bundling and pushing content through...
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 11774676

Buch80.24
In den Warenkorb
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 11774676

Buch80.24
In den Warenkorb
Because of the increasing digitization and modularity of content media companies are challenged to exploit the gained degrees of freedom in the management of their most valuable asset. Opportunities abound - reutilizing, bundling and pushing content through...

Kommentar zu "The allocation of digital content in publishing companies"

Andere Kunden kauften auch

Mehr Bücher von Alexander Benlian

0 Gebrauchte Artikel zu „The allocation of digital content in publishing companies“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich