The Invisible Brand: Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning

(Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
Marketers are harnessing the enormous power of AI to drive unprecedented results The world of marketing is undergoing major change. Sophisticated algorithms can test billions of marketing messages and measure results, and shift the weight of campaigns-all...
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 113337264

Buch26.00
In den Warenkorb
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 113337264

Buch26.00
In den Warenkorb
Marketers are harnessing the enormous power of AI to drive unprecedented results The world of marketing is undergoing major change. Sophisticated algorithms can test billions of marketing messages and measure results, and shift the weight of campaigns-all...

Kommentar zu "The Invisible Brand: Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning"

Andere Kunden kauften auch

Weitere Empfehlungen zu „The Invisible Brand: Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning “

0 Gebrauchte Artikel zu „The Invisible Brand: Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung