The Radio Handbook
(Sprache: Englisch)
First Published in 2009. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „The Radio Handbook “
First Published in 2009. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Inhaltsverzeichnis zu „The Radio Handbook “
Introduction 1. The Renaissance of radio 2. The Radio Revolution 3. You Radio 4. Radio Style 5. The voice of the station 6. The role of news 7. The tools of broadcasting 8. Types of programming 9. Sport on radio 10. Accountability 11. Getting Started in Radio Glossary Bibliography.
Bibliographische Angaben
- Autor: Carole Fleming
- 2009, 3. Aufl., 232 Seiten, Maße: 15,5 x 23,4 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Routledge
- ISBN-10: 0415445086
- ISBN-13: 9780415445085
- Erscheinungsdatum: 17.07.2009
Sprache:
Englisch
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