The Relationship Marketer

Rethinking Strategic Relationship Marketing (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
This book explains how the concept of mutuality is quickly becoming a fundamental principle in marketing. It presents useful, and applicable marketing models, typologies and tools, as well as guides to the systematic generation of strategic opportunities.
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 18975842

Buch74.99
In den Warenkorb
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 18975842

Buch74.99
In den Warenkorb
This book explains how the concept of mutuality is quickly becoming a fundamental principle in marketing. It presents useful, and applicable marketing models, typologies and tools, as well as guides to the systematic generation of strategic opportunities.

Kommentar zu "The Relationship Marketer"

Andere Kunden kauften auch

Mehr Bücher von Søren Hougaard

0 Gebrauchte Artikel zu „The Relationship Marketer“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich