The Strategy and Tactics of Pricing
A Guide to Growing More Profitably
(Sprache: Englisch)
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Produktdetails
Produktinformationen zu „The Strategy and Tactics of Pricing “
Inhaltsverzeichnis zu „The Strategy and Tactics of Pricing “
Chapter 1: Strategic Pricing Chapter 2: Value Creation Chapter 3: Price Structure Chapter 4: Price and Value Communication Chapter 5: Pricing Policy Chapter 6: Price Level Chapter 7: Financial Analysis Chapter 8: Pricing Over the Product Life Cycle Chapter 9: Pricing Strategy Implementation Chapter 10: Costs Chapter 11: Competition Chapter 12: Ethics and the Law
Bibliographische Angaben
- Autoren: Thomas T. Nagle , John E. Hogan , Joseph Zale
- 2014, New Ed., 312 Seiten, mit Schwarz-Weiß-Abbildungen, Maße: 15,2 x 22,9 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: PEARSON EDUCATION
- ISBN-10: 1292023236
- ISBN-13: 9781292023236
- Erscheinungsdatum: 11.02.2016
Sprache:
Englisch
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