21st Century Skills Innovation Library: Makers as Innovators Junior: Filming Stop-Motion Animation (PDF)
(Sprache: Englisch)
Creating animated movies is easier than ever using stop-motion techniques and everyday technology. Through simple text written to foster creativity and problem solving, students will learn the art of innovation. Large, colorful images show students how to...
Leider schon ausverkauft
eBook
30.23 €
15 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „21st Century Skills Innovation Library: Makers as Innovators Junior: Filming Stop-Motion Animation (PDF)“
Creating animated movies is easier than ever using stop-motion techniques and everyday technology. Through simple text written to foster creativity and problem solving, students will learn the art of innovation. Large, colorful images show students how to complete activities. Additional tools, including a glossary and an index, help students learn STEM concepts, new vocabulary, and locate information.
Bibliographische Angaben
- Autor: Zoe Saldana
- 2018, Englisch
- ISBN-10: 1534109765
- ISBN-13: 9781534109766
- Erscheinungsdatum: 01.01.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.26 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "21st Century Skills Innovation Library: Makers as Innovators Junior: Filming Stop-Motion Animation"
0 Gebrauchte Artikel zu „21st Century Skills Innovation Library: Makers as Innovators Junior: Filming Stop-Motion Animation“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "21st Century Skills Innovation Library: Makers as Innovators Junior: Filming Stop-Motion Animation".
Kommentar verfassen