21st Century Skills Innovation Library: Unofficial Guides: The Making of Fortnite (ePub)
(Sprache: Englisch)
With hundreds of millions of players around the world, Fortnite is the video game sensation that has taken the world by storm. Its unique design combines the construction and problem solving of games like Minecraft with competitive online battles. In this...
Leider schon ausverkauft
eBook
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „21st Century Skills Innovation Library: Unofficial Guides: The Making of Fortnite (ePub)“
With hundreds of millions of players around the world, Fortnite is the video game sensation that has taken the world by storm. Its unique design combines the construction and problem solving of games like Minecraft with competitive online battles. In this book, readers will learn all about the creation of this incredible game, from how it was first conceived to how its developers are continuing to tweak and improve it today. Includes table of contents, author biography, sidebars, glossary, index, and informative backmatter.
Bibliographische Angaben
- Autor: Josh Gregory
- 2019, Englisch
- ISBN-10: 1534156542
- ISBN-13: 9781534156548
- Erscheinungsdatum: 01.08.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.01 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "21st Century Skills Innovation Library: Unofficial Guides: The Making of Fortnite"
0 Gebrauchte Artikel zu „21st Century Skills Innovation Library: Unofficial Guides: The Making of Fortnite“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "21st Century Skills Innovation Library: Unofficial Guides: The Making of Fortnite".
Kommentar verfassen