30 Essential Skills for the Qualitative Researcher (PDF)
(Sprache: Englisch)
30 Essential Skills for the Qualitative Researcher fills a gap in introductory literature on qualitative inquiry by providing practical "e;how-to"e; information for beginning researchers in the social, behavioral, and health sciences. Author John W....
Leider schon ausverkauft
eBook
47.52 €
23 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „30 Essential Skills for the Qualitative Researcher (PDF)“
30 Essential Skills for the Qualitative Researcher fills a gap in introductory literature on qualitative inquiry by providing practical "e;how-to"e; information for beginning researchers in the social, behavioral, and health sciences. Author John W. Creswell draws on years of teaching, writing, and conducting his own projects to offer effective techniques and procedures with many applied examples from research design, qualitative inquiry, and mixed methods. Creswell defines what a skill is, and acknowledges that while there may be more than 30 that an individual will use and perfect, the skills presented in this book are crucial for a new qualitative researcher starting a qualitative project.
Bibliographische Angaben
- Autor: John W. Creswell
- 2015, 312 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1483310981
- ISBN-13: 9781483310985
- Erscheinungsdatum: 29.07.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "30 Essential Skills for the Qualitative Researcher"
0 Gebrauchte Artikel zu „30 Essential Skills for the Qualitative Researcher“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "30 Essential Skills for the Qualitative Researcher".
Kommentar verfassen