New Challenges to International Marketing (PDF)
(Sprache: Englisch)
Volume 20 of "e;Advances in International Marketing"e; guest-edited by Professors Sinkovics and Ghauri, addresses the impact on international marketing of major trends in the external and internal environment of the firm: technology-enabled...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
139.99 €
69 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „New Challenges to International Marketing (PDF)“
Volume 20 of "e;Advances in International Marketing"e; guest-edited by Professors Sinkovics and Ghauri, addresses the impact on international marketing of major trends in the external and internal environment of the firm: technology-enabled international marketing research, global account management, procurement and international supplier networks, internationalization of small and entrepreneurial firms, outsourcing and offshoring, and reliability and validity issues for construct measurement. The volume is organized in four part. Part one presents a selection of papers that focus on the internationalization process of the firm. Part two combines studies with a small firm perspective and a focus on entrepreneurship. In the Part 3 on collaborative relationships, three studies examine value creation in strategic alliances, investigate reasons for international joint venture dissolution and offer a conceptual contribution on diversification - whether diversification results in a firm's value premium or a firm's value discount. Part 4 is devoted to methodological advancements. This section provides excellent examples of methodological challenges faced by today's scholars and managers alike.
Bibliographische Angaben
- Autor: Tamer Cavusgil
- 2009, Englisch
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 1848554699
- ISBN-13: 9781848554696
- Erscheinungsdatum: 20.02.2009
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.69 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "New Challenges to International Marketing"
0 Gebrauchte Artikel zu „New Challenges to International Marketing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "New Challenges to International Marketing".
Kommentar verfassen