Advertising and Design / Kultur- und Medientheorie (PDF)
Interdisciplinary Perspectives on a Cultural Field
(Sprache: Englisch)
The cultural field of advertising is a much-debated topic with perspectives focusing on a range of concepts from harassment and the anxiety of influence to notions of desire and affirmation. The aim of this publication is not only to take into account the...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
32.99 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Advertising and Design / Kultur- und Medientheorie (PDF)“
The cultural field of advertising is a much-debated topic with perspectives focusing on a range of concepts from harassment and the anxiety of influence to notions of desire and affirmation. The aim of this publication is not only to take into account the diversity of topics related to advertising, but more importantly, to develop a dialogue between these divergent viewpoints.
With contributions by Barbara Aulinger, Bernadette Collenberg-Plotnikov, Beate Flath, Werner Jauk, Bernhard Kettemann, Eva Klein, Jörg Matthes, Manfred Prisching, Johanna Rolshoven, Nicolas Ruth, Holger Schramm, Charles Spence, Margit Stadlober and Friedrich Weltzien.
With contributions by Barbara Aulinger, Bernadette Collenberg-Plotnikov, Beate Flath, Werner Jauk, Bernhard Kettemann, Eva Klein, Jörg Matthes, Manfred Prisching, Johanna Rolshoven, Nicolas Ruth, Holger Schramm, Charles Spence, Margit Stadlober and Friedrich Weltzien.
Autoren-Porträt
Beate Flath (Prof. Dr.) is professor for event management with a focus on popular music cultures and digital media cultures.Eva Klein (Mag. Dr.) is art and design historian at the Institute of Art History at the University of Graz.
Bibliographische Angaben
- 2014, 1. Auflage, 232 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Beate Flath, Eva Klein
- Verlag: Transcript Verlag
- ISBN-10: 3839423481
- ISBN-13: 9783839423486
- Erscheinungsdatum: 30.06.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.68 MB
- Ohne Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Advertising and Design / Kultur- und Medientheorie"
0 Gebrauchte Artikel zu „Advertising and Design / Kultur- und Medientheorie“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Advertising and Design / Kultur- und Medientheorie".
Kommentar verfassen