Advertising, Society, and Consumer Culture (ePub)
(Sprache: Englisch)
Suitable for courses in Advertising and Society, this title develops an integrated perspective that gives students a framework for understanding past, present, and future issues in advertising communications.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Advertising, Society, and Consumer Culture (ePub)“
Suitable for courses in Advertising and Society, this title develops an integrated perspective that gives students a framework for understanding past, present, and future issues in advertising communications.
Autoren-Porträt von Roxanne Hovland, Joyce M. Wolburg
Roxanne Hovland, Joyce M. Wolburg
Bibliographische Angaben
- Autoren: Roxanne Hovland , Joyce M. Wolburg
- 2014, 224 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317477529
- ISBN-13: 9781317477525
- Erscheinungsdatum: 18.12.2014
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.32 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
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