Learners' Experience of Immersion Education / Bilingual Education & Bilingualism Bd.32 (PDF)
Case Studies of French and Chinese
(Sprache: Englisch)
This text follows the progress of two groups of learners in late immersion programmes. It adds to the literature on such programmes by its emphasis on the processes of learning in such programmes. Another aim of the book is to extend knowledge of learning processes in character-based languages.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
15.99 €
7 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Learners' Experience of Immersion Education / Bilingual Education & Bilingualism Bd.32 (PDF)“
This text follows the progress of two groups of learners in late immersion programmes. It adds to the literature on such programmes by its emphasis on the processes of learning in such programmes. Another aim of the book is to extend knowledge of learning processes in character-based languages.
Bibliographische Angaben
- Autor: Michèle de Courcy
- 2002, 176 Seiten, Englisch
- Verlag: Multilingual Matters
- ISBN-10: 1853595624
- ISBN-13: 9781853595622
- Erscheinungsdatum: 01.01.2002
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.46 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Learners' Experience of Immersion Education / Bilingual Education & Bilingualism Bd.32"
0 Gebrauchte Artikel zu „Learners' Experience of Immersion Education / Bilingual Education & Bilingualism Bd.32“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Learners' Experience of Immersion Education / Bilingual Education & Bilingualism Bd.32".
Kommentar verfassen