Blowing the Whistle (PDF)
Barriers to Federal Employees Making Disclosures
(Sprache: Englisch)
This report compares data from Merit Principles Surveys conducted in 1992 and 2010 to describe the extent to which perceptions of retaliation against Federal employees who report wrongdoing remains a serious problem. The results indicate that if an agency...
Leider schon ausverkauft
eBook
8.47 €
4 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Blowing the Whistle (PDF)“
This report compares data from Merit Principles Surveys conducted in 1992 and 2010 to describe the extent to which perceptions of retaliation against Federal employees who report wrongdoing remains a serious problem. The results indicate that if an agency creates a culture where its employees believe that management wants to be told about wrongdoing and will address issues raised by employees, then employees are more likely to notify management when they see a problem. The report also explains why agencies should do more to ensure that employees receive quality training about how they can disclose wrongdoing and how they can exercise their rights if they perceive that they have experienced retaliation for whistleblowing activities.
Bibliographische Angaben
- Autor: Merit Systems Protection Board (U.S.)
- 2017, Englisch
- ISBN-10: 0160942381
- ISBN-13: 9780160942389
- Erscheinungsdatum: 01.09.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.47 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Blowing the Whistle"
0 Gebrauchte Artikel zu „Blowing the Whistle“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Blowing the Whistle".
Kommentar verfassen