Does Facebook usage influence the stereotyping of Muslims or the Islamic faith? (PDF)
Research into Islamophobia and social media
(Sprache: Englisch)
Research Paper (postgraduate) from the year 2018 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 72, University of Hull, language: English, abstract: This is a quantitative primary study into whether there is a...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
18.99 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Does Facebook usage influence the stereotyping of Muslims or the Islamic faith? (PDF)“
Research Paper (postgraduate) from the year 2018 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 72, University of Hull, language: English, abstract: This is a quantitative primary study into whether there is a link between social media usage and Islamophobic attitudes. This research was completed by asking university students to complete a likert scale questionnaire designed to attempt to measure their trust, gender oppression, fear and distance of Muslims. This data was then compared to their Facebook usage, to identify any link.
Bibliographische Angaben
- Autor: Susan Bailey
- 2018, 1. Auflage, 49 Seiten, Englisch
- Verlag: GRIN Verlag
- ISBN-10: 3668824827
- ISBN-13: 9783668824829
- Erscheinungsdatum: 29.10.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.70 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Does Facebook usage influence the stereotyping of Muslims or the Islamic faith?"
0 Gebrauchte Artikel zu „Does Facebook usage influence the stereotyping of Muslims or the Islamic faith?“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Does Facebook usage influence the stereotyping of Muslims or the Islamic faith?".
Kommentar verfassen