Education + Training: Education + Training, Volume 45, Issue 6 (PDF)
Developing Enterprise Within Higher Education: Business Startup @Leeds Met
(Sprache: Englisch)
This e-book contains six papers from the staff of the Leeds Business School involved in the new graduate entrepreneurship programme. One paper sets the UK national scene in this area of study and the rest explore various aspects of the course on offer. The...
Leider schon ausverkauft
eBook
211.05 €
105 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Education + Training: Education + Training, Volume 45, Issue 6 (PDF)“
This e-book contains six papers from the staff of the Leeds Business School involved in the new graduate entrepreneurship programme. One paper sets the UK national scene in this area of study and the rest explore various aspects of the course on offer. The problems of start-ups and marketing, the benefits of a residential course, using video of role models to teach the subject and identified personality traits of entrepreneurs are looked at. Useful for any academic involved in teaching entrepreneurship
Bibliographische Angaben
- 2003, Englisch
- Herausgegeben: Dr. Richard Holden
- ISBN-10: 184544468X
- ISBN-13: 9781845444686
- Erscheinungsdatum: 26.09.2003
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.84 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Education + Training: Education + Training, Volume 45, Issue 6"
0 Gebrauchte Artikel zu „Education + Training: Education + Training, Volume 45, Issue 6“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Education + Training: Education + Training, Volume 45, Issue 6".
Kommentar verfassen