Evaluating America's Teachers (PDF)
Mission Possible?
(Sprache: Englisch)
When teacher evaluations are fair, everyone wins.Poor evaluation systems don't just hurt teachersthey hurt students, too. That's why America can't afford to wait for the teacher-evaluation problem to be solved. To provide balanced, accurate, and rigorous...
Leider schon ausverkauft
eBook
28.50 €
14 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Evaluating America's Teachers (PDF)“
When teacher evaluations are fair, everyone wins.Poor evaluation systems don't just hurt teachersthey hurt students, too. That's why America can't afford to wait for the teacher-evaluation problem to be solved. To provide balanced, accurate, and rigorous evaluations that take into account each teacher's particular circumstances, only one system can work: evidence-governed collegial judgment. This book includes: A discussion of common evaluation systems, including testing, value-added models, and observations Analysis of federal guidelines and state responses Action steps teachers and school leaders can take to influence policy A clear rationale and strategies for implementing a teacher evaluation model based on human judgment
Bibliographische Angaben
- Autor: W. James Popham
- 2013, 200 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1452277583
- ISBN-13: 9781452277585
- Erscheinungsdatum: 10.04.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Evaluating America's Teachers"
0 Gebrauchte Artikel zu „Evaluating America's Teachers“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Evaluating America's Teachers".
Kommentar verfassen