Fundamentals of Marketing (PDF)
Fundamentals of Marketing provides a sound appreciation of the fundamentals of the theory and practice of marketing. It critically evaluates the effectiveness of different strategies and uses case studies drawn from a cross section of industrial and consumer sectors.
51 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Fundamentals of Marketing provides a sound appreciation of the fundamentals of the theory and practice of marketing. It critically evaluates the effectiveness of different strategies and uses case studies drawn from a cross section of industrial and consumer sectors.
Marilyn A. Stone is a Senior Lecturer and Director of the International Management degree at Heriot-Watt University, Edinburgh.
John Desmond is Reader in Management at St Andrews University, Scotland.
- Autor: Marilyn Stone
- 2007, 1. Auflage, 512 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134197446
- ISBN-13: 9781134197446
- Erscheinungsdatum: 24.01.2007
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 5.94 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Fundamentals of Marketing".
Kommentar verfassen