Handbook of Marketing Research (PDF)
Uses, Misuses, and Future Advances
(Sprache: Englisch)
The Handbook of Marketing Research: Uses, Misuses, and Future Advances comprehensively explores the approaches for delivering market insights for fact-based decision making in a market-oriented firm. Divided into four parts, the Handbook addresses (1) the...
Leider schon ausverkauft
eBook
127.83 €
63 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Handbook of Marketing Research (PDF)“
The Handbook of Marketing Research: Uses, Misuses, and Future Advances comprehensively explores the approaches for delivering market insights for fact-based decision making in a market-oriented firm. Divided into four parts, the Handbook addresses (1) the different nuances of delivering insights; (2) quantitative, qualitative, and online data gathering techniques; (3) basic and advanced data analysis methods; and (4) the substantial marketing issues that clients are interested in resolving through marketing research.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Marco Vriens , Rajiv Grover
- 2006, 720 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1452261539
- ISBN-13: 9781452261539
- Erscheinungsdatum: 23.06.2006
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Handbook of Marketing Research"
0 Gebrauchte Artikel zu „Handbook of Marketing Research“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Handbook of Marketing Research".
Kommentar verfassen