How Not to Be a Terrible School Board Member (PDF)
Lessons for School Administrators and Board Members
(Sprache: Englisch)
Build a successful board by knowing where the land mines areVeteran school board member, Richard E. Mayer, takes a humorous approach to the serious relationship between school administrators and board members. While the overwhelming majority of school board...
Leider schon ausverkauft
eBook
28.50 €
14 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „How Not to Be a Terrible School Board Member (PDF)“
Build a successful board by knowing where the land mines areVeteran school board member, Richard E. Mayer, takes a humorous approach to the serious relationship between school administrators and board members. While the overwhelming majority of school board members have good motives, even people who mean well can make bad moves. This book shows how to prevent good intentions from creating bad outcomes. Each chapter presents a negative behavior scenario and analysis, offers alternatives, and provides win-win solutions. Key features include: 28 brief case studies Lessons learned for board members Lessons learned for administrators
Bibliographische Angaben
- Autor: Richard E. Mayer
- 2011, 160 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1452224633
- ISBN-13: 9781452224633
- Erscheinungsdatum: 19.07.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "How Not to Be a Terrible School Board Member"
0 Gebrauchte Artikel zu „How Not to Be a Terrible School Board Member“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "How Not to Be a Terrible School Board Member".
Kommentar verfassen