Including Children and Young People with Special Educational Needs and Disabilities in Learning and Life (eBook / PDF)
How Far Have We Come Since the Warnock Enquiry - and Where Do We Go Next?
Produkt empfehlen
2 Klicks für mehr Datenschutz: Erst wenn Sie hier klicken, wird der Button aktiv und Sie können Ihre Empfehlung an Facebook senden. Schon beim Aktivieren werden Daten an Dritte übertragen – siehe i.
2 Klicks für mehr Datenschutz: Erst wenn Sie hier klicken, wird der Button aktiv und Sie können Ihre Empfehlung an Twitter senden. Schon beim Aktivieren werden Daten an Dritte übertragen – siehe i.
2 Klicks für mehr Datenschutz: Erst wenn Sie hier klicken, wird der Button aktiv und Sie können Ihre Empfehlung an Google+ senden. Schon beim Aktivieren werden Daten an Dritte übertragen – siehe i.
Wenn Sie diese Felder durch einen Klick aktivieren, werden Informationen an Facebook, Twitter oder Google in die USA übertragen und unter Umständen auch dort gespeichert. Näheres erfahren Sie durch einen Klick auf das i.
Sprache: Englisch
sofort als Download lieferbar
Bestellnummer: 110661352
Versandkostenfrei

Weitere Produktdetails
Produktinformationen zu „Including Children and Young People with Special Educational Needs and Disabilities in Learning and Life (eBook / PDF)“
Marking the 40th anniversary of the Warnock Enquiry (1978) into special education in the UK and capturing the coverage of a public debate on special educational needs and disabilities (SEND) hosted by the University College London Institue of Education (2018), this volume explores the legacy of the Enquiry, considering how it has impacted on policy and practice relating to SEND and inclusion, and how it will continue to do so. Offering historical perspectives and drawing on professional and personal experiences, high-profile contributors, including practitioners, researchers, campaigners and parents, reflect on the approaches taken during the Warnock Enquiry and consider how successfully recommendations have been implemented. Reviewing conceptional and practical territory covered by the Warnock committee, and assessing the current state of the inclusion and education of young people with SEND in the UK, the text sets out broad, evidence-based principles for rethinking inclusive practice and explores topics including:the purposes, contribution and impacts of the Warnock Enquiry rights-based approaches to the education of children with SENDpast and present dialogue between mainstream and specialist settingschallenges faced by parents of children with SENDimplications of the Enquiry for initial teacher trainingperceptions of SEND in the mediathe relevance of the Enquiry to policy and practice in the years ahead.This invaluable text will widen current debates by exploring how persistent problems relating to inclusion and the education of children and young people with SEND might be resolved. It is an essential read for researchers, educationalists, practitioners and families involved in the education of children with SEND.Produktdetails
2019, 102 Seiten, Englisch, ISBN-10: 0429791135, ISBN-13: 9780429791130, Erscheinungsdatum: 14.01.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Filiallieferung
Bei diesem Artikel ist eine Lieferung in die Filiale nicht möglich!
0 Gebrauchte Artikel zu „Including Children and Young People with Special Educational Needs and Disabilities in Learning and Life“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Kommentare zu "Including Children and Young People with Special Educational Needs and Disabilities in Learning and Life"
Keine Kommentare vorhanden
Jetzt ersten Kommentar schreiben!Schreiben Sie den ersten Kommentar zu "Including Children and Young People with Special Educational Needs and Disabilities in Learning and Life".
Kommentar verfassen