Influence: Gaining Commitment, Getting Results (Second Edition) (Chinese) (ePub)
(Sprache: Chinesisch)
Influence is an essential component of leadership. Your position in an organization and the power it gives you aren't always enough to motivate people to do what you ask. You may negotiate with or persuade people to make short-term behavioral change, but to...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
16.49 €
8 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Influence: Gaining Commitment, Getting Results (Second Edition) (Chinese) (ePub)“
Influence is an essential component of leadership. Your position in an organization and the power it gives you aren't always enough to motivate people to do what you ask. You may negotiate with or persuade people to make short-term behavioral change, but to create sustained change, you will need to influence them, which includes negotiation, persuasion, and other methods. Developing your skill at using different influence tactics can help you achieve results when you use those tactics to get support from direct reports, peers, bosses, and even clients and vendors.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Harold Scharlatt , Roland Smith
- 2016, 30 Seiten, Chinesisch
- Verlag: Center for Creative Leadership
- ISBN-10: 1604917962
- ISBN-13: 9781604917963
- Erscheinungsdatum: 04.04.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 7.47 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Chinesisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Influence: Gaining Commitment, Getting Results (Second Edition) (Chinese)"
0 Gebrauchte Artikel zu „Influence: Gaining Commitment, Getting Results (Second Edition) (Chinese)“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Influence: Gaining Commitment, Getting Results (Second Edition) (Chinese)".
Kommentar verfassen