Making Sense of Test-Based Accountability in Education (PDF)
(Sprache: Englisch)
Test-based accountability systems that attach high stakes to standardized test results have raised a number of issues on educational assessment and accountability. Do these high-stakes tests measure student achievement accurately? How can policymakers and...
Leider schon ausverkauft
eBook
10.56 €
5 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Making Sense of Test-Based Accountability in Education (PDF)“
Test-based accountability systems that attach high stakes to standardized test results have raised a number of issues on educational assessment and accountability. Do these high-stakes tests measure student achievement accurately? How can policymakers and educators attach the right consequences to the results of these tests? And what kinds of tradeoffs do these testing policies introduce? This book responds to the growing emphasis on high-stakes testing and offers recommendations for more-effective test-based accountability systems.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Laura Hamilton , Brian Stecher , Stephen P. Klein
- 2002, Englisch
- ISBN-10: 0833033980
- ISBN-13: 9780833033987
- Erscheinungsdatum: 31.07.2002
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.76 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Making Sense of Test-Based Accountability in Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Making Sense of Test-Based Accountability in Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Making Sense of Test-Based Accountability in Education".
Kommentar verfassen