Marketing Research for Managers (PDF)
(Sprache: Englisch)
The purpose of Marketing Research for Managers is to enable managers to become more informed research users and buyers. The more managers know about how marketing research works, the more effective they can be in using it as a management...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
52.49 €
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Marketing Research for Managers (PDF)“
The purpose of Marketing Research for Managers is to enable managers to become more informed research users and buyers. The more managers know about how marketing research works, the more effective they can be in using it as a management tool.
This new edition of the text includes:
* The development of the "knowledge economy"
* Analysis of customer relationship management
* Comprehensive discussion of electronic techniques
* New and updated case studies and examples
This new edition of the text includes:
* The development of the "knowledge economy"
* Analysis of customer relationship management
* Comprehensive discussion of electronic techniques
* New and updated case studies and examples
Autoren-Porträt von Sunny Crouch, Matthew Housden
Sunny Crouch, Matthew Housden
Bibliographische Angaben
- Autoren: Sunny Crouch , Matthew Housden
- 2012, 3. Auflage, 392 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136379673
- ISBN-13: 9781136379673
- Erscheinungsdatum: 25.06.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.31 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Marketing Research for Managers"
0 Gebrauchte Artikel zu „Marketing Research for Managers“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Marketing Research for Managers".
Kommentar verfassen