Meaning Making In Secondary Science Classroomsaa (PDF)
This book focuses on the talk of science classrooms and in particular on the ways in which the different kinds of interactions between teachers and students contribute to meaning making and learning. Central to the text is a new analytical framework for c
Leider schon ausverkauft
eBook
33.15 €
16 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Meaning Making In Secondary Science Classroomsaa (PDF)“
This book focuses on the talk of science classrooms and in particular on the ways in which the different kinds of interactions between teachers and students contribute to meaning making and learning. Central to the text is a new analytical framework for c
Bibliographische Angaben
- Autor: Eduardo Mortimer
- 2003
- ISBN-10: 033522654X
- ISBN-13: 9780335226542
- Erscheinungsdatum: 01.09.2003
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Meaning Making In Secondary Science Classroomsaa"
0 Gebrauchte Artikel zu „Meaning Making In Secondary Science Classroomsaa“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Meaning Making In Secondary Science Classroomsaa".
Kommentar verfassen