Media, Education and Culture: Researching Children's Popular Culture (PDF)
The Cultural Spaces of Childhood
(Sprache: Englisch)
The place of childhood in popular culture is one that invites new readings both on childhood itself, but also on approaches to studying childhood. Discussing different methods of researching children's popular culture, they argue that the interplay of the...
Leider schon ausverkauft
eBook
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Media, Education and Culture: Researching Children's Popular Culture (PDF)“
The place of childhood in popular culture is one that invites new readings both on childhood itself, but also on approaches to studying childhood. Discussing different methods of researching children's popular culture, they argue that the interplay of the age of the players, the status of their popular culture, the transience of the objects, and indeed the ephemerality - and long lastingness - of childhood, all contribute to what could be regarded as a particularized space for childhood studies - and one that challenges many of the conventions of "e;doing research"e; involving children.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Claudia Mitchell , Jacqueline Reid-Walsh
- 2002, 240 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 0203995295
- ISBN-13: 9780203995297
- Erscheinungsdatum: 01.08.2002
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Media, Education and Culture: Researching Children's Popular Culture"
0 Gebrauchte Artikel zu „Media, Education and Culture: Researching Children's Popular Culture“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Media, Education and Culture: Researching Children's Popular Culture".
Kommentar verfassen