Museums and Design Education (PDF)
Looking to Learn, Learning to See
(Sprache: Englisch)
This book looks at the interaction between Design students and museums, and explores issues, projects and emerging ideas about how museums can better support HE students. It illustrates the general lessons that can be learnt, both strategic and practical,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
66.99 €
33 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Museums and Design Education (PDF)“
This book looks at the interaction between Design students and museums, and explores issues, projects and emerging ideas about how museums can better support HE students. It illustrates the general lessons that can be learnt, both strategic and practical, which can help to bring about long-term and constructive relationships between museums and universities in order to enable effective student learning.
Autoren-Porträt von Rebecca Reynolds
Beth Cook, Rebecca Reynolds and Catherine Speight are researchers working for the Centre for Excellence in Teaching and Learning through Design (CETLD), based at the Victoria & Albert Museum.
Bibliographische Angaben
- Autor: Rebecca Reynolds
- 2016, 232 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Beth Cook
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317092953
- ISBN-13: 9781317092957
- Erscheinungsdatum: 15.04.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.96 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Museums and Design Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Museums and Design Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Museums and Design Education".
Kommentar verfassen