Opening Doors to Reading (PDF)
Building School-to-Work Skills
(Sprache: Englisch)
This integrated, technology-based reading curriculum helps you build school-to-work skills in middle school learners-especially those who have reading difficulties. Based on a field-tested program (the STARR curriculum), it is specifically designed to meet...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
36.99 €
18 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Opening Doors to Reading (PDF)“
This integrated, technology-based reading curriculum helps you build school-to-work skills in middle school learners-especially those who have reading difficulties. Based on a field-tested program (the STARR curriculum), it is specifically designed to meet student needs in the workplace and uses best practices research, SCANS foundations skills and competencies, and middle school research. Components include speaking, technology, analysis, reading, and research.
Autoren-Porträt von Dee L. Fabry, Sally A. Seier
DEE L. FABRY is Vice President Assessment Programs, LightSpan San Diego, California.SALLY A. SEIER is a teacher, Cherry Creek School District, Denver, Colorado.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Dee L. Fabry , Sally A. Seier
- Altersempfehlung: Ab 7 Jahre
- 2001, 1. Auflage, 282 Seiten, Englisch
- Verlag: Bloomsbury Publishing Inc
- ISBN-10: 0313078289
- ISBN-13: 9780313078286
- Erscheinungsdatum: 15.03.2001
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 13 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Opening Doors to Reading"
0 Gebrauchte Artikel zu „Opening Doors to Reading“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Opening Doors to Reading".
Kommentar verfassen