Pathways to Thinking Schools (PDF)
(Sprache: Englisch)
Give students the essential thinking skills they need to thrive. Exclusively content-focused teaching may improve test scores, but it leaves students without the cognitive skills for success in an information-overloaded world where deep thinking,...
Leider schon ausverkauft
eBook
36.65 €
18 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Pathways to Thinking Schools (PDF)“
Give students the essential thinking skills they need to thrive. Exclusively content-focused teaching may improve test scores, but it leaves students without the cognitive skills for success in an information-overloaded world where deep thinking, collaborative problem solving, and emotional intelligence is essential.In this book, David Hyerle presents case studies of schools and educators who have applied these powerful models, in some case system-wide, to remedy this situation, including: Visual learning tools including Hyerle's renowned Thinking Maps A language for students to improve their intellectual-emotional behaviors as they learn A system for developing students' abilities to ask questions in the context of a developing Community of Inquiry
Bibliographische Angaben
- 2014, 280 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Larry Alper, David N. Hyerle
- ISBN-10: 1483359069
- ISBN-13: 9781483359069
- Erscheinungsdatum: 19.03.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Pathways to Thinking Schools"
0 Gebrauchte Artikel zu „Pathways to Thinking Schools“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Pathways to Thinking Schools".
Kommentar verfassen