Pediatric Anesthesia: A Problem-Based Learning Approach (eBook / PDF)
Produkt empfehlen
2 Klicks für mehr Datenschutz: Erst wenn Sie hier klicken, wird der Button aktiv und Sie können Ihre Empfehlung an Facebook senden. Schon beim Aktivieren werden Daten an Dritte übertragen – siehe i.
2 Klicks für mehr Datenschutz: Erst wenn Sie hier klicken, wird der Button aktiv und Sie können Ihre Empfehlung an Twitter senden. Schon beim Aktivieren werden Daten an Dritte übertragen – siehe i.
2 Klicks für mehr Datenschutz: Erst wenn Sie hier klicken, wird der Button aktiv und Sie können Ihre Empfehlung an Google+ senden. Schon beim Aktivieren werden Daten an Dritte übertragen – siehe i.
Wenn Sie diese Felder durch einen Klick aktivieren, werden Informationen an Facebook, Twitter oder Google in die USA übertragen und unter Umständen auch dort gespeichert. Näheres erfahren Sie durch einen Klick auf das i.
Sprache: Englisch
sofort als Download lieferbar
Bestellnummer: 108621029
Versandkostenfrei

Weitere Produktdetails
Produktinformationen zu „Pediatric Anesthesia: A Problem-Based Learning Approach (eBook / PDF)“
Linking existing knowledge to new knowledge by presenting it in the form of a case or a problem is a popular and effective educational approach resulting in better retention of the knowledge and improved ability to apply that knowledge to solve real problems. This problem-based learning (PBL) method was introduced into medical education at McMaster University in Ontario, Canada, in 1969. Since then it has been widely incorporated into secondary, undergraduate, and graduate education in a variety of disciplines worldwide.This new volume for the Anesthesiology Problem-Based Learning series reviews pediatric anesthesia utilizing the PBL approach. Each chapter deals with conditions and problems in pediatric anesthesia practice presented as a case stem with questions to encourage critical thinking, followed by an evidence-based discussion and multiple-choice questions for self-assessment. Cases were carefully selected to present a broad systems-based tour of commonly encountered clinical cases in pediatric anesthesia.
The book can be used to review an upcoming clinical case or as a PBL tool. The "Stem Case and Key Questions" and "Discussion" sections can serve as the basis for interactive learning experiences for study groups or as a broad yet in-depth clinical review of the subspecialty for the individual learner. Self-assessment questions can be used as a measure of knowledge acquisition or simply as a question bank to prepare for examinations.
Produktdetails
2018, 464 Seiten, Englisch, Verlag: Oxford University Press, ISBN-10: 0190685166, ISBN-13: 9780190685164, Erscheinungsdatum: 17.09.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 63 MB
- Mit Kopierschutz
Filiallieferung
Bei diesem Artikel ist eine Lieferung in die Filiale nicht möglich!
0 Gebrauchte Artikel zu „Pediatric Anesthesia: A Problem-Based Learning Approach“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Kommentare zu "Pediatric Anesthesia: A Problem-Based Learning Approach"
Keine Kommentare vorhanden
Jetzt ersten Kommentar schreiben!Schreiben Sie den ersten Kommentar zu "Pediatric Anesthesia: A Problem-Based Learning Approach".
Kommentar verfassen