Political TV Advertisements as a Part of Political Marketing in U.S. Elections (PDF)
A qualitative analysis of Donald Trump's closing advertisement "Trump's argument for America" and a subsequent comparison to Hillary Clinton's closing advertisement "Tomorrow"
Leider schon ausverkauft
eBook (pdf)
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Political TV Advertisements as a Part of Political Marketing in U.S. Elections (PDF)“
Bibliographische Angaben
- Autor: Stefanie Rescher
- 2018, 21 Seiten, Deutsch
- Verlag: GRIN Verlag
- ISBN-10: 3668638519
- ISBN-13: 9783668638518
- Erscheinungsdatum: 15.02.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.52 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Kommentar zu "Political TV Advertisements as a Part of Political Marketing in U.S. Elections"
0 Gebrauchte Artikel zu „Political TV Advertisements as a Part of Political Marketing in U.S. Elections“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Political TV Advertisements as a Part of Political Marketing in U.S. Elections".
Kommentar verfassen