Psihosociologia publicitatii / Collegium (ePub)
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Psihosociologia este un domeniu care poate avea o contribu¿ie esen¿iala în studiul comunicarii persuasive ¿i în construirea mesajelor publicitare. Volumul î¿i propune sa-i familiarizeze pe studen¿i cu principalele teorii psihosociologice clasice ¿i moderne ce au aplicabilitate directa în publicitate, precum ¿i sa dezvolte abilitäile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare. Informäiile de ultima ora prezentate sunt utile ¿i speciali¿tilor în ¿tiin¿ele socioumane ¿i în ¿tiin¿ele comunicarii, contribuind la o mai buna în¿elegere a influen¿ei mass-mediei asupra societäii ¿i, în consecin¿a, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.
- Autor: Septimiu Chelcea
- 2016, 294 Seiten, Rumänisch
- Verlag: Polirom
- ISBN-10: 9734633783
- ISBN-13: 9789734633784
- Erscheinungsdatum: 14.06.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Psihosociologia publicitatii / Collegium".
Kommentar verfassen